کلینیک دکتر امیر هوشنگ واحدی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، تمرین درمانی، دکتر کمردرد، متخصص کمر درد، درمان كمردرد کرج، دکتر ديسك كمر کرج، دکتر آرتروز، درمان آرتروز، دکتر ديسك گردن کرج، درمان سردرد، دکتر سردرد کرج، دکتر ارتوپد، بهترین فیزیوتراپی کرج، فیزیوتراپی خوب، دکتر سیاتیک، بهترین دکتر دیسک کمر، دکتر توانبخشی، دکتر دست و پا، بهترین نوار عصب کرج، نوار عصب و عضله، دکتر شانه کرج، دکتر گزگز دستها وپاها، درمان گزگز، دکتر ديابت کرج، بهترین دکتر دیابت، متخصص دیابت کرج، دکتر و متخصص زانو، دکتر تغذیه کرج، دکتر چاقي کرج، دکتر لاغري کرج، متخصص طب سوزني،متخصص طب سوزني کرج، ليزردرماني کرج، پی آر پی کرج، لبزرتراپی کرج، مگنت درماني کرج، مقررات پزشکی، کلینیک دکتر امیر هوشنگ واحدی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، تمرین درمانی، دکتر کمردرد، متخصص کمر درد، درمان كمردرد کرج، دکتر ديسك كمر کرج، دکتر آرتروز، درمان آرتروز، دکتر ديسك گردن کرج، درمان سردرد، دکتر سردرد کرج، دکتر ارتوپد، بهترین فیزیوتراپی کرج، فیزیوتراپی خوب، دکتر سیاتیک، بهترین دکتر دیسک کمر، دکتر توانبخشی، دکتر دست و پا، بهترین نوار عصب کرج، نوار عصب و عضله، دکتر شانه کرج، دکتر گزگز دستها وپاها، درمان گزگز، دکتر ديابت کرج، بهترین دکتر دیابت، متخصص دیابت کرج، دکتر و متخصص زانو، دکتر تغذیه کرج، دکتر چاقي کرج، دکتر لاغري کرج، متخصص طب سوزني،متخصص طب سوزني کرج، ليزردرماني کرج، پی آر پی کرج، لبزرتراپی کرج، مگنت درماني کرج، مقررات پزشکی، مقالات و دانستنیهای تخصصی :: اطلاعات دارویی

مقالات و دانستنیها

مطالب این بخش از سایت در دو قسمت شامل عمومی و تخصصی تدوین گردیده است

عمومی در این صفحه مقالات و دانستنیهای رشته طب فیزیکی و توانبخشی برای استفاده عموم کاربران آورده شده است.

تخصصی در این صفحه مقالات تخصصی رشته طب فیزیکی و توانبخشی برای استفاده پزشکان عمومی، دستیاران و متخصصین آورده شده است .منبع مطالبی که در این قسمت آورده شده است برگرفته شده از کتب زیر می باشد:

1- physical Medicine & Rehabilitation Braddom 2011

2- Rehabilitation Medicine A.Delisa 2010