مغناطیس درمانی و تاثیر میدان مغناطیسی بر بدن

پرینت صفحه

تمام عملکردهای فیزیکی و ذهنی هر فرد با میدانهای الکترومغناطیسی کنترل می شود که با حرکت یون های الکتروشیمیایی در بدن تولید می شوند. وقتی جایی از بدن زخم می شود و بافتی از بدن آسیب می بیند یون های مثبت به سمت مکان آسیب دیده حرکت کرده و باعث ایجاد درد و ورم می شوند.برای اینکه این زخم بهبود یابد می بایست قسمت آسیب دیده به یون های منفی طبیعی خود بازگردد، مواد الکترو شیمیایی مربوط به ورم و درد نیز میبایست برداشته شده و اکسیژن و مواد مغذی به منطقه آسیب دیده برسد.

تمامی موجودات از یک سیستم میدان مغناطیسی درونی استفاده میکنند. الکتریسیته درونی و میدانهای مغناطیسی که سیگنالها را در کل بدن برای کنترل اعصاب و ماهیچه ها میفرستند توسط مغز صادر میگردند که امروزه میزان و شدت این میدانها توسط دستگاههای پیشرفته قابل اندازه گیری میباشد.

بدن ما استفاده زیادی از آهن هائی نظیر کلسیم ، پتاسیم و سدیم برای انتقال امواج الکتریسیته بین مغز و اعصاب می نمایند.شریانها و گلبولهای قرمز بصورت نامحسوسی توسط انرژی الکتریسیته منفی شارژ می شوند. از آنجائی که آنها همدیگر را دفع مینمایند گلبولهای قرمز دیگر به دیواره شریانها نمی چسبند که باعث می شوند کانالهای باریک انتقال خون همیشه صیقلی باقی بمانند.
با ورود یونهای مثبت از طریق تنفس از ریه ها به سیستم گردش خونی، میزان بار منفی گلبولهای قرمز کمتر شده و به طبع میزان چسبندگی آنها به کانالهای انتقال خون بیشتر میگردد. که این امر موجب کند شدن میزان گردش خون میشود.
میدان مغناطیسی با بازگشت بالانس الکترومغناطیس به حالت متعادل اولیه به بهبود منطقه آسیب دیده کمک می کند.میدان مغناطیسی دیواره های مویرگهاو همچنین ماهیچه های بدن وبافتهای مربوط به آن را به حالت آرامش در آورده و باعث افزایش جریان خون می شود.اکسیژن و مواد غذایی بیشتر به منطقه آسیب دیده رسیده و باعث از بین رفتن مواد الکتروشمیایی مضرو موادشیمیایی دردآور و خود درد می شود.کل فرایند بازگرداننده بالانس متعادل الکترومغناطیسی به منطقه آسیب دیده بوده وباعث کاهش درد و از بین رفتن عوارض شده و به فرایند بهبود سرعت می بخشد.

تاثیر درمان مغناطیسی بر بدن

استفاده از درمان مغناطیسی در حقیقت باعث کمتر شدن میزان بار مثبت یونها در بدن شده و سرعت گردش خون در بدن را بهبود میبخشد.بهبود میزان گردش خون و ایجاد حرارت در بدن که یکی از کارهای مهم این شیوه درمانیست، در حقیقت کمک به بدن انسان برای انجام سریعتر امر خود بهبودی سیستم بدن است.این روش درمانی که برگرفته از طب قدیم سوزنی در چین باستان است امروزه جایگاه ویژه ای را در درمانهای تکمیلی در کنار درمانهای پزشکی روزمره پیدا کرده است.
زمان پاسخگویی در افراد متفاوت می باشد و ممکن است از چند دقیقه تا چند هفته طول بکشد. تاثیر مغناطیس درمانی بستگی دارد به استفاده از محصولات اصلی مغناطیسی،مدت زمان استفاده از محصولات و نوع و شدت مشکل(بیماری).

منبع:  کیمیای تن و روان            تاریخ :  2014-11-14             تعداد بازدید :